Klientams

Prekių grąžinimas

 

 

Prekių grąžinimo ir keitimo politika

Prekės su defektais, atsiradusiais dėl gamybos kaltės, yra keičiamos į naujas kokybiškas prekes ar jų reikiamas dalis. Gavus prekę su defektu susisiekite su Jus aptarnavusiu konsultantu, nusiųskite nuotraukas ar video, kuriame gerai matytųsi defektas. Išanalizavę atsiųstą vaizdinę medžiagą pateiksime sprendimą, ar bus keičiamas visas gaminys ar jo brokuota dalis. Smulkesnes prekes (porą kėdžių, naktinius staliukus) prašome atvežti į saloną (biuras), prieš tai sutarus laiką su konsultantais. Didesnius brokuotus baldus pasiimame iš Jūsų patalpų.

Prekės, kurios yra užsakomos klientų salone(biuras) arba el. paštu, individualiai pasirenkant modelius (pagal individualus projektus), spalvas, apdailas bei medžiagas, nėra grąžinamos. Klientas patvirtina savo pasirinkimą sumokėdamas avansą.

Gavę Jūsų laišką dėl prekės grąžinimo, elektroniniu paštu atsiųsime Jums prekių grąžinimo aktą, kurį Jums reikės užpildyti ir atsiųsti mums el. paštu info@balticumbaldai.lt. Jei negausite prekių grąžinimo akto per 24 valandas, paskambinkite mums tel. + 370 5 2771628.

Prekės išvaizda

Grąžinamas prekes turi būti pirkėjo nesugadintos.

Prekės turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje (ant originalios pakuotės negalima rašyti adreso, apklijuoti lipnia juostele ar kitaip pažeisti originalios pakuotės išvaizdos). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai originalios pakuotės nebuvo.

Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.

Grąžinama prekė turi  būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

Grąžinant prekę reikia pateikti prekes pirkimo dokumentus.

Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į apsauginę (transportavimo) pakuotę (pvz. dėžutę).

Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigai grąžinami nebus. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais, bus tariamasi individualiai. Pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai.

Sugadinimas transportuojant

Kartais prekė gali būti pažeista pervežimo metu. Šiuo atveju mes, žinoma, atlyginsime visus nuostolius. Tačiau, jei prekė yra sugadinama klientui transportuojat prekes  perkant arba  grąžinant pardavėjui, už sugadinimą atsako klientas.

Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite prekių būklę bei pasirašykite važtaraštį ar prekių perdavimo – priėmimo dokumentą, sąskaitą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo – priėmimo metu pastebėsite prekių išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai prekių perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant atstovui, kuris pristatė Jums prekes, surašykite ant prekių dokumento prekių pažeidimus. Klientui pasirašius dokumento be pastabų, laikoma, kad preke perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl:

-  prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamintojo brokas;

- prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Negrąžinamos prekės

- panaudotos prekės

- prekės, kurios buvo pagamintos pagal kliento pateiktas specifikacijas arba buvo gaminamos pritaikant jas individualiems poreikiams.

Netinkama prekės kokybė

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė (prekė su gamintojo defektais), UAB Balticum baldai įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus bei padengti grąžinimo išlaidas.

Pinigų grąžinimas

Jei grąžinamos prekės atitinka grąžinimo taisyklių reikalavimus, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 darbo dienas nuo grąžinamos prekės gavimo. Jei Jūsų grąžintos prekės neatitinka grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigai grąžinami nebus.